Adwords mainonta

Adwords mainonta on yksi parhaimmista myynnin tehostamisen keinoista. Se on myös helpoin tapa parantaa kotisivujesi löydettävyyttä. Toteutamme yrityksesi Adwords mainonnan tekemään nimenomaan tulosta ja kehitämme mainontaa saatujen tulosten perusteella.

Mitä on Adwords mainonta

Google hakukoneessa tietyllä avainsanalla tehty haku näyttää orgaanisten eli luonnollisten hakutulosten lisäksi sivun ylä- ja alaosassa sponsoroituja hakutuloksia. Nämä sponsoroidut hakutulokset ovat Adwords mainontaa. Mainonnan hinta perustuu klikkauksista perittäviin kustannuksiin. Pelkästään mainosten näkyminen hakutuloksissa ei maksa mitään. Mainostaja päättää itse, kuinka paljon on valmis maksamaan klikistä. Hintatarjous yhdistettynä googlen mainonnalle antamien laatupisteisiin määrää sijoituksen hakutuloksissa.

Miksi käyttää hakusanamainontaa

Toteutamme Adwords mainonnan siten, ettei sinun tarvitse odottaa hakutuloksesi paranemista, vaan saavutat helposti ja nopeasti haluamasi sijainnin. Voimme myös säädellä hakutulosta optimoinnin avulla. Jatkuvan optimoinnin avulla parannamme myös mainonnan tehokkuutta. Kohdistamme Adwords mainonnan tiettyyn tuotteeseen tai palveluun, jolloin hakutulos johtaa kävijän aina halutulle sivulle eikä tämän tarvitse sen jälkeen enää etsiä löytääkseen haluamansa asian.

Tehdessämme yrityksesi Adwords mainontaa ensisijainen päämäärä on tuloksen tekeminen. Käytännössä se tarkoittaa yleensä myynnin tai liidien lisääminen. Tulosseuranta tuottaa arvokasta tietoa ja saadun tiedon avulla kehitämme mainonnan tehokkuutta entisestään. Pitkäjänteinen mainonta tuottaa paljon hyödyllistä tietoa, jonka avulla on mahdollista saavuttaa enemmän tuloksia muillakin toimenpiteillä kuin vain mainosbudjettia kasvattamalla.

Kenelle Adwords mainonta sopii

Adwords mainonta sopii parhaiten sellaisille tuotteille ja palveluille, joita haetaan paljon hakukoneilla. Se sopii sekä tuotteille ja palveluille, joita ei hankita välittömästi vaan hankintaa saatetaan harkita kauan, että sellaisillekin, joita ostetaan välittömästi haun yhteydessä esimerkiksi mobiililaitteilla. Se sopii kuluttajille verkkokaupassa sekä tuotteita ja palveluita tarjouspyyntöjen perustelle myyville yrityksille. Adwords mainonnasta hyötyvät myös b-to-b yritykset, joiden asiakas yritykset hakevat tuotteita ja palveluita verkosta.